Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum

Klass NV3E som arbetar hårt på Berzan!
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Skämt tråden

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimemån nov 12, 2007 9:14 pm

How many honest lawyers does it take to screw in a lightbulb?

Both.

The police station's toilet was stolen... Cops have nothing to go on.

Spotted in a toilet of a London office:
TOILET OUT OF ORDER. PLEASE USE FLOOR BELOW

In a Laundry:
AUTOMATIC WASHING MACHINES: PLEASE REMOVE ALL YOUR CLOTHES WHEN THE LIGHT GOES OUT.

In a London department store:
BARGAIN BASEMENT UPSTAIRS.

In an office:
WOULD THE PERSON WHO TOOK THE STEPLADDER YESTERDAY PLEASE BRING IT BACK OR FURTHER STEPS WILL BE TAKEN.

In an office:
AFTER TEA BREAK STAFF SHOULD EMPTY THE TEAPOT AND STAND UPSIDE DOWN ON THE DRAINING BOARD.

Outside a secondhand shop:
WE EXCHANGE ANYTHING - BICYCLES, WASHING MACHINES, ETC. WHY NOT BRING YOUR WIFE ALONG AND GET A WONDERFUL BARGAIN?

Notice in health food shop window:
CLOSED DUE TO ILLNESS.

Spotted in a safari park:
ELEPHANTS PLEASE STAY IN YOUR CAR.

Seen during a conference:
FOR ANYONE WHO HAS CHILDREN AND DOESN'T KNOW IT, THERE IS A DAY CARE ON THE FIRST FLOOR.

Notice in a farmer's field:
THE FARMER ALLOWS WALKERS TO CROSS THE FIELD FOR FREE, BUT THE BULL CHARGES.

Message on a leaflet:
IF YOU CANNOT READ, THIS LEAFLET WILL TELL YOU HOW TO GET LESSONS.

On a repair shop door:
WE REPAIR ANYTHING. (PLEASE KNOCK HARD ON THE DOOR - THE BELL DOESN'T WORK.)

alla dessa skämt är stulna från ett annat forum pirat
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
Poisonclaw
Admin
Poisonclaw


Antal inlägg : 100
Age : 34
Location : Linköping
Registration date : 07-11-10

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimemån nov 12, 2007 9:19 pm

Stulet från www.warpdrive.se
Det här är en IRC konversation!


<Samanen> Jag måste nog ta livet av mig...
<Samanen> Sad
<Giffler> Eh. Va? Vafan har hänt?
<Samanen> Ehm.. Vettefan om jag kan berätta.. Det värsta, mest pinsamma jag varit med om.. Vet inte vad jag skall göra.. Har panikångest i hela kroppen..
<Giffler> .. Du har ju ändå inget att leva för. Då kan du ju ändå berätta! ;D
<Samanen> ..Alltså.. Ok. Men inte ett jävla ord om det. Jag har gjort bort mig så jävla hårt. Mår så jävla dåligt..
<Samanen> och jag brukar göra bort mig jävligt ofta... Men detta slår allt
<Giffler> ./me tar fram popcornskålen Very Happy
<Synca^> (O_o)
<Samanen> Alltså... Du vet tjejen från etage-kvällen.. Vi har fikat ett par ggr och igår skulle jag komma hem till henne..
<Giffler> Jenny?
<Samanen> Ja. Hade jobbat tidigt skift och var jävligt trött. Men jag drar dit och tjejen är snäll och bjur på kaffe..
<Samanen> .. äsch.. fan.. skit samma.. kan inte berätta..
<Giffler> KOM IGEN NU! Har man sagt A får man fan säga B!!
<Samanen> ... vafan... ok.. men fan för dig om du jävlas sen..
<Samanen> Alltså.. Jag var skittrött. Drack säkert 5-6 koppar kaffe.. Grejjen är att jag kan bli jävligt illamående om jag dricker förmycket kaffe..
<Samanen> Men just nu ville jag bara piggna till så jag kunde göra ett gott intryck.
<Samanen> Magen blir iaf helt kass.. Och efter ett tag så känner jag att magen bullrar till ordentligt. Jag vet att jag kommer skita diarré. Det känner man.
<Samanen> Grejjen är.. Jag skiter helst hemma. Och jag vill absolut _inte_ skita hos bruden.. Vi känner knappt varandra.. Och jag vill inte sprutlackera hennes toalett under en kaskad av höga prfrfrlplprfrrrrtrt-ljud.
<Giffler> Haha.. Ja?
<Samanen> Men jag känner att skit-vattnet är påväg.. Så jag ursäktar mig med att jag måste låna toaletten.. Trots allt. Jag hade aldrig hunnit hem.
<Samanen> Jag sätter på kranen, lägger lite papper i toaletten och sätter igång. Skiten flödar som ur en brandspruta. Harrejävlar vad jag våldtar den stackars toaletten. Hörde den nästan ropa på hjälp..
<Samanen> Nu plingar det naturligtvis på dörren. Jag hör att hennes jobbiga storasyrra är på besök. (Dasset ligger nästan vid ytterdörren)
<Samanen> Fan, tänker jag och bajsar vidare.. Försöker hålla igen lite, för att dom inte skall äcklas sönder utanför dörren..
<Samanen> Men dom jävla bajsångorna, i kombination med mitt illamående gör att klökreflexen sätter igång. Så undertiden skit rinner från min röv så råkar jag hosta upp en hel del kaffe... Över kallingarna vid knäna och en liten svart pöl på golvet..
<Giffler> AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH! Snälla säg att du ljuger!
<Samanen> För helvete. Du känner mig. Vafan skulle jag ljuga för? Inget att vara stolt över precis..??
<Samanen> Iaf. Jag har skitvatten kommande ur röven. Badrummet stinker värre än en trasig toalett på roskilde.
<Samanen> Vad i helvete tror du händer?!!?! HENNES JÄVLA IDIOT-SYRRA ÖPPNAR DASSADÖRREN. Det jävla låset funkar inte!!!
<Samanen> Jag får ren jävla panik och reser mig upp och bara gallskriker! Hennes syrra skriker till av chocken.
<Samanen> Och nu kommer bruden springande! Bägge tittar på mina kallingar på golvet, som vadar i en svart sörja.
<Samanen> Jag fattar att dom tror att jag bajsat ner mig. Toan stinker ju dessutom av avföring.
<Samanen> Jag kommer inte på vad jag skall säga.. Så jag står helt enkelt med skit i röven, svarta blöta kallingar om anklarna och skriker "DET ÄR KAFFE! KAFFE! KAFFE!! DET ÄR KAFFE!!". Jag måste ju sett ut som en mongoloid.
<Samanen> Iaf.. Jag slängde igen dörren. Torkade mig på 2 sekunder och springer hem med skit mellan skinkorna.. Har inte vågat slå på min mobiltelefon sen det hände... Jag svär... Allt är sant.. Inte ens en enda jäkla överdrift..
<Giffler> .. Detta.. måste sparas.. För alltid.
<Giffler> ...
<Giffler> HAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!
<Samanen> tack för stödet... dra åt helvete med dig...
<Giffler> HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHHA!!!!!!!!!!! Jag skrattar så jag gråter!! HAHAHAHAHAHA!!!!
<Samanen> ..jävla idiot...
Till överst på sidan Gå ner
https://nv3e.swedishforum.se
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimemån nov 12, 2007 9:31 pm

Two buses are driving. First turned left, second is also red.


Donald Rumsfeld is giving the President his daily briefing. He concludes
by
saying: "Yesterday, Five Brazilian soldiers were killed in an ambush."

"OH NO!" the President exclaims. "That's terrible!"

His staff sits stunned at this display of emotion, nervously watching as
the President sits, head in hands. Finally, the President looks up and
asks...

"How many is a Brazillion?"


After numerous rounds of "We don't even know if Osama is still alive", Osama himself decided to send George W a letter in his own handwriting to let him know he was still in the game. Bush opened the letter and it appeared to contain a coded message:

370HSSV-0773H.

Bush was baffled, so he typed it out and emailed it to Colin Powell. Colin and his aides had no clue either so they sent it to the CIA. No one could solve it so it went to the NSA and then to MIT and NASA And the Secret Service.


Eventually they asked Britain's MI6 for help. They cabled the White House: "Tell the President he is looking at the message upside down.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
Poisonclaw
Admin
Poisonclaw


Antal inlägg : 100
Age : 34
Location : Linköping
Registration date : 07-11-10

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimemån nov 12, 2007 9:42 pm

Ännu en från www.warpdrive.se

<FireFly> Jag har precis valt att avsluta min brottskarriär.
<x^teffo> wut?
<FireFly> Jo. Igår hände något som fick mig att ändra livsstil helt.
<x^teffo> Det här kommer bli bra.
<FireFly> Jag hade precis läst en gammal Kalle strip från -89. I den får Farbror Joakim snilleblixten att fästa ett snöre i en enkrona så han kan få massa tuggummin gratis ur en tuggummi mojj...
<FireFly> Det såg så enkelt ut. Han stoppade ner enkronan i mojjen, ut kom tuggummin och sedan fiskade han helt sonika upp kronan igen...
<FireFly> Kan ju inte misslyckas tänkte jag!
<x^teffo> o_O
<FireFly> Så jag ringer xT0r och berättar min plan. Efter lite löst snack kom vi på en annan variant på den. xT0r kommer över och vi tar en petflaska och knyter fast en *rejäl* fiskelina runt halsen på den...
<FireFly> Jag skämtar inte när jag säger att fiskelinan klarar att lyfta ett packe övergödna elefanter utan problem.
<FireFly> Andra ändan av linan knyter vi fast ordentligt i pekfingret på mig.
<FireFly> Och strax därefter glider vi ner till ICA-affären här på hörnan..
<FireFly> Samtidigt går jag och nynnar på låten "Money, money, money" och drömmer mig bort om vad jag ska göra för alla pengar..
<FireFly> Väl nere vid ICA väntar vi tills det är tomt i entrén där pantmaskinerna står.
<FireFly> Snabbt som faen stoppar jag ner PET-flaskan i maskinen. Jodå, den åker in i maskinen.
<FireFly> ... men snart upptäcker jag att en fiskelina på 15 cm inte är tillräckligt långt så jag följer med handen en bit så att flaskan ska registreras.
<FireFly> ...jävla farbror Joakim....
<FireFly> I alla fall. Flaskan åker igenom men, HURRA, den går inte att dra tillbaka. Där står jag med handen INNE i maskinen och kommer inte åt att lossa fiskelinan. Tro mig när jag säger att jag drar så hårt att jag tror att fingret ska gå av. Men hjälper det? Neeeej då. Jag sitter lika fast som Kikki Danielsson i kvicksand.
<FireFly> Maskinen börjar pipa som faen och jodå.... Det dröjer inte länge innan det kommer någon som jobbar på ICA. Då ser jag i ögonvrån hur xT0r pinnar iväg.
<FireFly> ....
<FireFly> För att göra en lång historia kort.. Åtta anställda, fyra äckliga småungar och en syförening beståendes av en bunte blekfeta kärringar i 80-årsåldern står runt mig och skrattar när polisen kommer för att klippa loss mig från fiskelinan.
<FireFly> Fingret var lila/grönt.
<x^teffo> Men fick du dina fyra spänn för flaskan?
Till överst på sidan Gå ner
https://nv3e.swedishforum.se
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimemån nov 12, 2007 11:22 pm

Jag stal mina skämt härifrån http://www.armleg.com/forum/viewtopic.php?t=2251&mforum=mozlapunkmessag Finns många roliga skämt där som jag inte har postat.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
Wirfen
Noob
Wirfen


Antal inlägg : 5
Age : 35
Location : Kumla
Registration date : 07-11-14

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Wirf skämt^^ (låga)   Skämt tråden Icon_minitimefre nov 16, 2007 1:12 am

"Vet ni varför mannens utlösning kommer i omgångar?"
"För att Gud har anpassat den efter kvinnans sväljreflexer"
Till överst på sidan Gå ner
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimefre nov 16, 2007 12:31 pm

Det var en gång och den var sandad

En grön banan och en gul banan gick över vägen, plötsligt fällde den gröna bananen den gula. Då sa den gula bananen:
"Fan vad omogen du är"
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
Poisonclaw
Admin
Poisonclaw


Antal inlägg : 100
Age : 34
Location : Linköping
Registration date : 07-11-10

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimefre nov 16, 2007 8:15 pm

Snacka med Noname idag (MSN) (Det här var jag verkligen med om)

Han undrade vem carca - missbrukaren var Laughing

Dessutom visste han inte om det inte skulle stå "cnarca" istället alien


Senast ändrad av den lör nov 17, 2007 1:52 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
https://nv3e.swedishforum.se
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimesön nov 18, 2007 10:59 pm

- Varför moddade du din kontroll så att du kan ha minneskort i den?
- För nu kan jag spara batteri!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitimemån jan 07, 2008 1:41 pm

ganska lång men väldigt bra

Spoiler:
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
Sponsored content





Skämt tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Skämt tråden   Skämt tråden Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Skämt tråden
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum :: NV3E :: Övrigt-
Hoppa till: