Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum

Klass NV3E som arbetar hårt på Berzan!
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Klassresa

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Poisonclaw
Admin
Poisonclaw


Antal inlägg : 100
Age : 34
Location : Linköping
Registration date : 07-11-10

Klassresa Empty
InläggRubrik: Klassresa   Klassresa Icon_minitimetor nov 22, 2007 10:23 pm

Jag har kollat upp lite smått i klassen om en klassresa vore något att ha, och de som jag frågat har alla varit mycket posivita till förslaget!

Så vill vi ha en klassresa? Ska det vara en skidresa eller sol och bad? Ska vi ha den tidigt eller sent på vårterminen? Hur mycket pengar vill vi lägga ner? Hur länge ska vi vara borta?
Till överst på sidan Gå ner
https://nv3e.swedishforum.se
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitimetor nov 22, 2007 10:36 pm

Jag skulle föreslå att man tar en klassresa de sista veckorna på vårterminen då man inte har några lektionen. Personligen föredrar jag sol och bad över skidsemester.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
Poisonclaw
Admin
Poisonclaw


Antal inlägg : 100
Age : 34
Location : Linköping
Registration date : 07-11-10

Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitimetor nov 22, 2007 10:42 pm

Jag är förstås själv helt på idén att åka på klassresa! Jag vill helst att vi åker på en skidresa i början av terminen (mellen jullovet och sportlovet). Jag vill åka på skidresa eftersom jag tycker om att åka skidor väldigt mycket, jag vill träna lite innan sportlovet också så man inte är alltför ringrostig.

Jag tror vi kan bygga upp klassgemenskapen mer på en skidresa än om vi skulle åka söderut. Mycket därför att vi kan umgås mer med härliga dagar på fjället, varm choklad, afterski och bastubad än vi skulle göra på playan.

Jag tror det skulle bli kanon att hyra 2 stugor över en helg! Man kan åka buss,tåg eller bil upp i fråga om transporten. Buss särskilt då bagaget hamnar utanför dörren och man får mer tid tillsammans! Vad gäller tiden tycker jag att början av vårterminen låter bättre, dels eftersom det inte finns någon snö senare, men också eftersom jag inte tycker det vore så kul att skiljas direkt efter en så härlig tid tillsammans!

Skidsemester, mmm sunny


Senast ändrad av den tor nov 22, 2007 10:53 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
https://nv3e.swedishforum.se
marre
Noob
marre


Antal inlägg : 1
Age : 35
Location : Linköping
Registration date : 07-11-22

Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitimetor nov 22, 2007 10:48 pm

Jag vill åka på sol och bad sent i vår, eftersom jag inte åker skidor alls.. Det vore inte så kul att bara åka pulka i en vecka!!
Till överst på sidan Gå ner
carca
Monsterkill
carca


Antal inlägg : 62
Age : 35
Location : Linköping
Registration date : 07-11-11

Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitimefre nov 23, 2007 12:00 am

jag vill oxå åka på sol & bad resor! helst slutet av vårterminen. ja kollade upp via Ryanair & det kostar inte så farlig. Tex Paris ungefär 512 kr, Riga 400 kr ngt, London 700 kr ngt, Barcelona 800 kr ngt osv. det va tur & retur o 8 dagar ex ( man får välja hur många dagar..)

hur mkt vill ni max lägga ut??? bounce

till admin: ja har inga problem me skidresa men du sa att vi skulle åka över en helg & vi kommer inte att hinna göra såå mkt o umgås tsm osv.. vi kommer ändå skiljas åt efter studenten.
Till överst på sidan Gå ner
Batupx
Beroende
Batupx


Antal inlägg : 134
Age : 34
Location : hyrule
Registration date : 07-11-12

Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitimefre nov 23, 2007 11:35 pm

carca skrev:
jag vill oxå åka på sol & bad resor! helst slutet av vårterminen. ja kollade upp via Ryanair & det kostar inte så farlig. Tex Paris ungefär 512 kr, Riga 400 kr ngt, London 700 kr ngt, Barcelona 800 kr ngt osv. det va tur & retur o 8 dagar ex ( man får välja hur många dagar..)

hur mkt vill ni max lägga ut??? bounce

till admin: ja har inga problem me skidresa men du sa att vi skulle åka över en helg & vi kommer inte att hinna göra såå mkt o umgås tsm osv.. vi kommer ändå skiljas åt efter studenten.

mm om vi åker tidigt på vårterminen så blir det en kort resa eller så misar vi flera skoldagar som kan bli stressigt specielt för oss som väntar till sista sekond med att göra saker kommer vara fullt upptagna med pa Laughing Det är helt klart bra pris på resorna med ryanair Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nintendods.info.se
carca
Monsterkill
carca


Antal inlägg : 62
Age : 35
Location : Linköping
Registration date : 07-11-11

Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitimelör nov 24, 2007 2:19 am

ja menar slutet av vårterminen!
Till överst på sidan Gå ner
Björn
Noob
Björn


Antal inlägg : 2
Registration date : 07-11-12

Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitimetis dec 04, 2007 8:20 pm

Tkr att London skulle va helt ok
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Klassresa Empty
InläggRubrik: Sv: Klassresa   Klassresa Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Klassresa
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum :: NV3E :: Idéer-
Hoppa till: